حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

پاسخ سخنگوی ستاد قالیباف به تخریب‌ها

افسران - پاسخ سخنگوی ستاد قالیباف به تخریب‌ها
اسماعیلی : پاسخ ما به توهین سکوت است.
اگر چه یک کاندیدای محترم در مناظره و نیز بخشی از مستند تلویزیونی خود به بخشی از فداکارترین نیروهای کشور یعنی نظامیان غیرتمند اهانت نموده و با الفاظی نامناسب در خصوص دکتر قالیباف صحبت کرده، لکن ما معتقدیم ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای انتظامی به فرموده امام راحل مایه استقلال ایران اسلامی هستند و اگر فداکاری و جانبازی آنها نبود، کشور هم در اختیار آقایان قرار نمی گرفت.

وی با درخواست برای پایان دادن به این روش که ادامه تخریب ها، کنایه زدن ها و تهمت پراکنی ها است، تاکید کرد: سرهنگ ها و نظامیان جان می سپارند تا همه آحاد ملت از جمله حقوقدانان عزیز در امنیت باشند. ما بدنبال تشکیل دولتی هستیم که نه به حقوقدان اهانت شود و نه به سرهنگ. هر دو عزیز و سرمایه ملت هستند و روبرو قرار دادن آنها با هم جفا به دفاع مقدس و شهدای یک ملت است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پایان تاکید کرد: رویه دکتر قالیباف تا کنون رقابتی جدی، اما صمیمی و اخلاقی بوده و متهم کردن مسئولین سابق کشور به اموری چون خیانت به همان اندازه زشت و ناپسند است که انسان به خاطر رای، بخشی از فداکارترین فرزندان ملت یعنی نظامیان عزیز را برنجاند و از فداکاری آنها اعلام برائت کند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی