حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

۵۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

آخرین اخبار از شمارش آرای دکتر محمد باقر قالیباف



ستاد انتخابات کشور تا دقایقی دیگر اخبار شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می کند. در این خبر می توانید اخبار لحظه به لحظه آرای محمد باقر قالیباف را بخوانید.
      

موسوی‌نیا عنوان کرد:
برخورداری از روحیه جهادی و ایثارگری ویژگی‌های بارز دکتر قالیباف است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی ستادهای حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: برخورداری از روحیه جهادی و ایثارگر ویژگی بارز دکتر قالیباف است.

نتیجه آخرین نظرسنجی یک نهاد معتبر از انتخابات ریاست جمهوری
آخرین نظرسنجی ها حاکی از کشیده شدن انتخابات به دور دوم و برتری محمدباقر قالیباف نسبت به سایر رقبای خود در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این نظرسنجی که توسط یک نهاد معتبر روز چهارشنبه در مراکز استان های سراسر کشور انجام شده است، محمدباقر قالیباف همچنان پیشتاز است و بین حسن روحانی، محسن رضایی، علی اکبر ولایتی و سعید جلیلی برای راهیابی به دور دوم به صورت فشرده و تنگاتنگ رقابت وجود دارد.

نتایج این نظرسنجی به شرح زیر است:

محمدباقر قالیباف:  29.3 درصد

حسن روحانی: 19.1 درصد

محسن رضایی:  17.8 درصد

علی اکبر ولایتی:  12.4 درصد

سعید جلیلی:  11 درصد

سیدمحمد غرضی:  2 درصد.

پاسخ سخنگوی ستاد قالیباف به تخریب‌ها

افسران - پاسخ سخنگوی ستاد قالیباف به تخریب‌ها
اسماعیلی : پاسخ ما به توهین سکوت است.
اگر چه یک کاندیدای محترم در مناظره و نیز بخشی از مستند تلویزیونی خود به بخشی از فداکارترین نیروهای کشور یعنی نظامیان غیرتمند اهانت نموده و با الفاظی نامناسب در خصوص دکتر قالیباف صحبت کرده، لکن ما معتقدیم ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای انتظامی به فرموده امام راحل مایه استقلال ایران اسلامی هستند و اگر فداکاری و جانبازی آنها نبود، کشور هم در اختیار آقایان قرار نمی گرفت.

وی با درخواست برای پایان دادن به این روش که ادامه تخریب ها، کنایه زدن ها و تهمت پراکنی ها است، تاکید کرد: سرهنگ ها و نظامیان جان می سپارند تا همه آحاد ملت از جمله حقوقدانان عزیز در امنیت باشند. ما بدنبال تشکیل دولتی هستیم که نه به حقوقدان اهانت شود و نه به سرهنگ. هر دو عزیز و سرمایه ملت هستند و روبرو قرار دادن آنها با هم جفا به دفاع مقدس و شهدای یک ملت است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پایان تاکید کرد: رویه دکتر قالیباف تا کنون رقابتی جدی، اما صمیمی و اخلاقی بوده و متهم کردن مسئولین سابق کشور به اموری چون خیانت به همان اندازه زشت و ناپسند است که انسان به خاطر رای، بخشی از فداکارترین فرزندان ملت یعنی نظامیان عزیز را برنجاند و از فداکاری آنها اعلام برائت کند!

کار اجرایی

افسران - کار اجرایی

تا دولت جهادی یک یا حسین دیگر...

افسران - تا دولت جهادی یک یا حسین دیگر...

قول بده آقای قالیباف .

افسران - قول بده آقای قالیباف .
قول بده آقای قالیباف همانگونه که امام علی را که هشت ساله میگفتند دوساله افتتاح کردی
همان گونه که تونل توحیدی را که دوبرابر تونل رسالت بود در زمان یک پنجم آن افتتاح کردی
همان گونه 80 کتابخانه را 3200 کتابخانه کردی
همان گونه که ابرپروژه ی صدر نیایش را تمام میکنی
همان گونه که ...
.

.
.همان گونه اقتصاد این کشور را سازماندهی کنی

افسران - چند میلیون فاتحه برای شهیدی که زنده است
ehsan1733به گزارش خبرنگار خبرجدید

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با اشاره به برخی مدیریت‌های نادرست در طول سال‌های گذشته اظهار کرد: مدیریت یک امانت است و مدیران کشور باید امانت‌دار باشند.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، حسین مظفر با اشاره به روزهای آغازین انقلاب اسلامی یادآور شد: در دورانی که اوج دین‌گریزی در جهان موج می‌زد، انقلاب اسلامی توانست فرهنگ و تمدن نوینی را در جهان به نمایش بگذارد که موجب ایجاد شور و نشاط در بین تمام حق‌گرایان جهان شد و به همت مردم غیور کشورمان پایه‌های نظام مستحکم شده و امروز ایران مانند نقطه‌ای درخشان در بین کشورهای دنیا می‌درخشد