حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

موسوی‌نیا عنوان کرد:
برخورداری از روحیه جهادی و ایثارگری ویژگی‌های بارز دکتر قالیباف است

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی ستادهای حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر گفت: برخورداری از روحیه جهادی و ایثارگر ویژگی بارز دکتر قالیباف است.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا ظهر یکشنبه در جمع حامیان قالیباف در بوشهر به بیان برخی از ویژگی‌های دکتر قالیباف پرداخت و اظهار داشت: دکتر قالیباف در مسئولیت‌های قبلی خود نیز نشان داده که اهل عمل است و برای موفقیت دست به هر تلاشی می‌زند.

وی برخورداری از روحیه جهادی و ایثارگرانه را یکی از مهمترین ویژگی‌های دکتر قالیباف دانست و افزود: قالیباف برای تحقق وعده‌هایی که می‌دهد، خود را وقف کوشش و تلاش فراوان و نتیجه‌ای که در شأن نظام جمهوری اسلامی باشد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان بوشهر با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی شفاف برای آشنایی بهتر و بیشتر مردم با نامزدهای انتخابات، تصریح کرد: مردم برای انتخاب اصلح، درباره میزان انطباق برنامه‌های نامزد انتخابات با اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی تحقیق و مطالعه کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا خاطرنشان ساخت: همه ما وظیفه داریم که بصیرت و تیزبینی در مورد میزان صداقت نامزد‌ها را مورد تحقیق و بررسی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: سیاست‌های کلان یک دولت باید با اهداف بلند مدت نظام جمهوری اسلامی ایران هم‌راستا و هماهنگ باشد و این نکته هم برای مردمی که می‌خواهند حماسه سیاسی بیافرینند، مهم است و هم برای نامزد‌ها حائز اهمیت.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا اضافه کرد: بار‌ها مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند که یک مسئول یا مدیر در نظام جمهوری اسلامی هم باید متعهد باشد و هم متخصص و این ویژگی‌ها‌‌ همان هدفی است که ستاد اصولگرایان حامی دکتر قالیباف را به سمت و تبلیغ آن حرکت خواهد داد.

عضو شورای شهر بوشهر رئیس ستاد ویژه یاران قالیباف شد

نصرالله اسدی عضو کنونی شورای اسلامی شهر بوشهر به عنوان رئیس ستاد ویژه یاران قالیباف در استان بوشهر منصوب شد.

مسئول روابط عمومی ستاد ویژه یاران قالیباف در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ آرا و جذب حداکثری به دکتر قالیباف، ستادهایی در سطح کشور فعال هستند که این ستاد ویژه نیز در این راستا شکل گرفته است.

عماد شیرویس در خصوص نوع تعامل این ستاد با دیگر ستادهای دکتر قالیباف در استان بوشهر اضافه کرد: هر چند رویکرد این ستاد‌ها به شکل موازی است، اما هدف نهایی همه آن‌ها زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت جمعی و آرای دکتر قالیباف است.

گردهمایی جامعه پزشکی استان بوشهر در حمایت از قالیباف

گردهمایی بزرگ جامعه پزشکی استان بوشهر در حمایت از دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا برگزار می‌شود.

هدی سلیمانی‌زاده مسئول ستاد افق دکتر قالیباف در بوشهر اظهار داشت: استقبال چشمگیری از سوی جامعه پزشکی استان بوشهر از سیاست‌های نظام سلامت دولت دکتر قالیباف صورت گرفته است و جمعی از پزشکان و پیراپزشکان حمایت خود را از این کاندیدا اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی بزرگ جامعه پزشکی استان بوشهر با حضور سخنرانان بر‌تر کشوری و استانی در تاریخ سه شنبه 20 خردادماه راس ساعت 19 در سینما بهمن شهر بوشهر برگزار می‌شود.

سلیمانی‌زاده با بیان اینکه وضعیت قالیباف براساس گزارش‌های رسیده از ستادهای مردمی این کاندیدا در سراسر کشور بسیار خوب ارزیابی می‌شود، افزود: جامعه پزشکی استان بوشهر امیدوار است با حمایت این کاندیدا و انتخاب دکتر قالیباف به عنوان رئیس جمهور، تحولی در بخش درمان و اجرای طرح‌های نظام سلامت ایجاد شود.

این فعال سیاسی از همه پزشکان و افراد مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت دعوت کرد در گردهمایی بزرگ حمایت از دکتر قالیباف شرکت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی