حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان





نظرات  (۱)

با عرض ادب واحترام سلام جناب آقای دکتر قالیباف،اینجانب محمدهادی قربانی فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تیر ماه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی  و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم شاید فرجی شد این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران شد باز
خواهش میکنم اگر میشه  بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام  بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن
شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک رفاه(۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمکم کن 
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی