حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

تعیین رئیس ستاد انتخابات قالیباف در بوشهر+ تصاویر احکام

سایت خبری تحلیلی سوک با داشتن استقلال فکری ، که حضور گسترده مردم در انتخابات را به عنوان یک استراتژی کلان در بحث ورود به این عرصه در فضای رسانه ای برنامه ریزی کرده است در هفته گذشته هم راستا با اطلاع رسانی از برنامه های سایر کاندیداها در ستادهای استان از هر سه طیف کنونی که به عنوان حامیان قالیباف مطرح هستند اقدام به تهیه خبر و گزارش و ارسال بر خروجی مطبوعاتی این سایت کرده است .




به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سوک ، در حالی دکتر قالیباف به عنوان یکی از کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با یک کارکرد هشت ساله سیستماتیک در قالب یک حزب شناخته شده بخت خود را برای حضور در پاستور در عرصه عمومی گذاشته است که جدا از ستاد مرکزی وی در تهران که دفاتر مشخصی در استان ها دارد بخش های عمده ای از مردم نیز به شکل خودجوش اقدام به راه اندازی ستادهای مردمی کرده اند .

بر این اساس ، این نوع رویکرد و اقبال مردم به این کاندیدای اصول گرا که بخش عمده ای از اصلاح طلبان میانه و معتدل نیز به سمت وی گرایش دارند سبب شده است که در استانی مانند بوشهر نیز در کنار حزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامی که مسئولیت آن به عهده دکتر لیراوی است ستاد های حامیان مردمی از جمله افق و ایثارگران به ترتیب با مسئولیت میگلی نژاد نماینده سابق استان در مجلس و دهقان از فرهنگیان استان شکل گیرد .

این نوع حضور طیف های گسترده برای حمایت از قالیباف نه تنها ایجاد انشقاق نکرده است بلکه سبب شده هر کدام از این مجموعه ها با بسیج افراد ، نه تنها زمینه حضور حداکثری برای شرکت در انتخابات را رقم زنند بلکه زمینه ای ایجاد کنند که حمایت های بیشتری از قالیباف ساماندهی و مدیریت شود

سایت خبری تحلیلی سوک با داشتن استقلال فکری ، که حضور گسترده مردم در انتخابات را به عنوان یک استراتژی کلان در بحث ورود به این عرصه در فضای رسانه ای برنامه ریزی کرده است در هفته گذشته هم راستا با اطلاع رسانی از برنامه های سایر کاندیداها در ستادهای استان از هر سه طیف کنونی که به عنوان حامیان قالیباف مطرح هستند اقدام به تهیه خبر و ارسال بر خروجی مطبوعاتی این سایت کرده است .

یکی از دلایل توجه سوک به هر سه گروه هوادار طیف قالیباف در استان بوشهربرای اطلاع رسانی فعالیت های انتخاباتی ، داشتن احکامی است که مسئولین این ستادها از ستاد مرکزی قالیباف در تهران و روسای ستادهای مردمی منتسب به این کاندیدای ریاست جمهوری دریافت کرده اند .

بر اساس آن چه که امروز از ستادهای دکتر قالیباف در استان بوشهر به گوش رسید با حضور قالیباف در استان رئیس ستاد اصلی وی در بوشهر تعیین خواهد شد و دیگر ستادهای وی برای هماهنگی بیشتر به این فرد متصل خواهند شد .



 
در ذیل برای توجه کاربران محترم و مردم عزیز استان بوشهر ، تصویرهایی از احکام دو ستاد مردمی قالیباف نشان داده می شود ضمن این که دکتر لیراوی به دلیل مسئولیت در حزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان بوشهر که سال ها مستقیما زیر نظر سردار طلایی دبیر این حزب در تهران قرار دارد بخش عمده ای از فعالیت انتخاباتی این کاندیدا را در کنار دیگر اعضاء حزب یدک می کشد .





نظرات  (۱)

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۷ ما به قالیباف رای می دهیم وامید داریم که پیروز انتخابات می شود
باسلام

لطفا فیلم ژیمناستیک کاران را که در ستاد حامیان اقای قالیباف به اجرا گذاشتند برای دانلود قرار دهید.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی