حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

حامیان دکتر قالبیباف در برازجان

در دشتستان: یک پزشک رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف شد

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در دشتستان معرفی شد.

به گزارش سوک ، شامگاه دوشنبه در آیینی با حضور مسئولان ستاد استانی و جمعی از هواداران قالیباف، ایرج شولی به عنوان مسئول ستاد اصولگرایان محمدباقر قالیباف در دشتستان معرفی شد.

مسئول ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.


داوود نوشادی افزود: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و برای کمرنگ کردن حضور مردم هزینه زیادی صرف کرده‌اند که همه باید با حاضر شدن پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

وی ابراز داشت: باید با شناخت و بصیرت کافی نسبت به انتخاب شخص اصلح تلاش کنیم و بدون تردید قالیباف دارای ویژگی‌های ارزشمندی برای مدیریت ارشد اجرایی کشور است و به فضل خدا با انتخاب ایشان شاهد رشد و پیشرفت کشور خواهیم بود.

نوشادی یادآور شد: قالیباف با روحیه مدیریت جهادی برای توسعه کشور تلاش می‌کند و ایشان همواره ثابت کرده در خط ولایت فقیه است و فردی دلسوز برای کشور است.

در این آیین با حکم داوود نوشادی (رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف استان بوشهر)، ایرج شولی به عنوان مسئول ستاد اصولگرایان قالیباف در دشتستان معرفی شد.

در بخشی از این حکم خطاب به شولی آمده است: نظر به تعهد و تخصص و تجربه حضرتعالی و روحیه جهادی، جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در دشتستان منصوب می‌کنم.

در این حکم بر لزوم حضور حداکثری و حرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی